diumenge, 15 de novembre del 2015

P-4 Ens dibuixem

Una mostra de la Figura Humana, de com l'originalitat dels detalls, sorprenen positivament... Proposo de dibuixar els pares, els avis, els germans o a ells mateixos...

Dibuix de l'estiu

Començar el curs, és connectar de nou... l'estiu, què han fet, què volen explicar tot dibuixant, lliurement el que ha estat més significatiu per cada nen o nena. Llapis, aquarel.la, pinzells, colors... comencem un altre cop...

dilluns, 1 de juny del 2015

Piet Mondrian

Amb els alumnes de P5 hem treballat l'artista Piet Mondrian i les seves obres de manera cooperativa.

Per fer-ho hem establert 3 espais de treball a l'aula, a cadascun d'ells treballàvem en petit grup i amb tècniques diferents; en el primer hem elaborat la nostra obra amb estisores, cola i papers, al següent amb cinta adhesiva de colors i a l'últim amb pintura. Tot els alumnes hem passat per els 3 espais i ens han sortit obres amb característiques semblants però alhora diferents que decoren l'entrada de l'escola.

dimarts, 12 de maig del 2015

Dia de la pau amb el Gernika de Picasso

A partir del dia de la pau, aquest curs ens ha vingut de gust treballar el Gernika de Picasso. Les figures, fetes en negre, i pintades, alguns grups en grisos, com l'obra original.
Ha estat bonic la tria del personatge de  cada un, l'explicació del quadre. Una bona una proposta de pau a partir d'una obra significativa.

Fang amb P3

Hem fet unes quantes peces. Experimentant. jugant, descobrint la textura del fang humit, tou i manejable. Les eines i les  mans han donat formes, abstractes, diferents, úniques, fantàstiques.
Llavors, un cop sec, l'hem decorat i pintat. Quin color vols??? i les tonalitats han sorgit al barrejar  alguns colors.  Ja us han arribat a casa amb unes capses precioses, fetes entre tots, a trossos de papers i de temps dedicat a l'obra.

P-4 Paul Klee i figures geomètriques

Aquest cop l'excusa per dibuixar han estat les figures geomètriques, que entre el grup hem construït. Mirar, relacionar en l'espai, dibuixar les formes que observàvem i posar-hi el color... tota una proesa de dibuix.